torsdag 18 mars 2010

Obbola är nya håkmark.

jag knarkade håkmark hela hösten. Nu ska jag börja knarka Obbolaklippan. Eller jag har redan börjat att missbruka. Gjorde till och med en liten skolk(tydligt tecken på missbruk) från skolan för att få en timma ute i Obbola. Skottade mest men lyckades iaf med Sthlm - norrland 8-2. Om det bara hade varit en fin uttoppning hade det varit ett rikigt toppenproblem men nu slutar det lite snöpligt mitt på väggen.. synd men det fungerar för problemet är klätterbart alltid. behöver inte skotta en sekund.

Mest fundersam är jag dock hur sören man ska göra för att flyga upp på "Den skarpa eggen". Var gör jag av vänster foten? allt jag lyckade åstakomma var krossat smalben.

2 kommentarer:

  1. Vadå snörpligt, så slutar ju alla inneproblem, du har ju övet hele vintenern på just sådana avslutningar, erkänn att du gillar!

    SvaraRadera