tisdag 5 oktober 2010

Nu är det igång!

Buldrigen har gått trögt och jag tappade fullständigt intresset för klättring. Bestämde mig för en veckas klättersemester dvs ingen klättring på en hel vecka.
Det gav resultat och klättersuget är tillbaka med bravur. Anledningen är ett problem jag tidigare inte testet: Bermudatriangeln i flurkmark. En långt problem 11flytt tror jag. Hyfsat jämna flytt. och så är det snyggt också! Det har allt helt enkelt. Det blir mitt höstprojekt.

Henke projekterade på Breaking the Surface och det är snubblande nära. Dessutom fick jag mycket filmat till min grandiosa klätterfilm till vilken jag precis börjat samla material. Men fram till dess premiär så fortsätter jag att lägga ut lite småklipp som inte kommer med i den fantasiska långfilmen.

2 kommentarer:

  1. jag tror jag struntar i att köpa kamera, jag är så förtjust i att se mig själv på film.
    /H

    SvaraRadera
  2. Dagens filmtips!

    Om du även lägger till filmen baklänges och i extrem slowmotion så har du redan nu i praktiken en långfilm.

    Snyggt jobbat

    /anti flurkmark

    SvaraRadera