torsdag 9 december 2010

Umeås näst coolast problem

Jag kan hitta till Skravel2 i sömnen!
Nej. Det kan jag inte. Knappt i vaket tillstånd med världens största ficklampa.
Efter drygt en timme ställde vi oss aningen förvirrade och började surfa på internet med Simons supermobil. 20m bort låg Mobilization-blocket men det hade vi inte en aning om.
Nåväl vi hittade till slut och om någon av er får för er att ta en runda ut till Skravel2 så följ för Guds skull inte den upptrampade stigen.

Väl där fick jag repetera umeås näst coolaste problem(bara Bermudatriangeln är snyggare): Den underbara Björnkram, ackompanjerad av en underskön stjärnhimmel och tallhed i vackraste vinterskrud. 

Livskvalité!  

2 kommentarer:

  1. Kommentarer känns nästan överflödigt!
    Grymt jobbat, och då menar jag inte att du kom upp utan snarare att ni överhuvudtaget tar er ut.

    Kommer bubblan med till Småland i jul?

    /Lorden

    SvaraRadera
  2. Nej tyvärr.. jag flyger ner med Mose och får inte med mig bubblan då. Det är väldigt synd då den hade gjort sig bra där nere och ökat våra chanser att få till någon session i Nybro. Vi får helt enkelt dagsklättra..

    SvaraRadera