söndag 4 mars 2012

pws 2012



PWS - pool water solo. Sveriges första inomhus DWS tävling.

Jag tackar det hårt arbetande gänget bakom PWS för en ytterst trevlig lördag. Många timmars slit låg bakom den välbyggda väggen i Medley simhallen där 38 män och kvinnor kämpade och slet i lördags. Få tog sig till toppen. Mer eller mindre spektakulära fall avrundade de flestas försök. Stort grattis till Adam från Luleklättrarna och Lovisa från UKHK som tog förstaplatserna. Kvällen avslutades med "bankett" - burgare och bärs på Allstars.
Hoppas det kan bli en återkommande tillställning.

Varsågoda - superfinalen mellan Adam och Urban

4 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen på att det blir ett återkommande arrangemang då jag missade det i helgen. Grymt jobbat av arrangörerna som har lagt ner all tid på att bygga och fixa.

    SvaraRadera
  2. Urban var ruskigt snabb, synd att han fastnade.
    Sitter idag hemma pga bursit i armbågen och tycker allmänt synd om mig, fördriver dagen genom att klicka igenom filmarkivet ert. Bra skit, blir extremt sugen på en påsk i Nybro igen och Mosjöklättring.
    //Henke

    SvaraRadera
  3. ja det finns en del film att titta genom. Hade varit skoj att sammanstråla i nybro igen.. är särskilt sugen på problemet på andra sidan, x-files tror jag det hette.. ska nog testa det i påsk. Har du suttit o lutat dig på armbågen?

    SvaraRadera
  4. Påsken; Vi ser för tillfället över möjligheterna att få ledigt till Påask.. vore så gött och välbehövligt.
    Slemsäcken; Har förmodligen slagit i den någonstans och sedan stod jag med ett spett och hackade en dag vilket förvärrade skadan. Jodå minsann, tufft jobb men axlarna börjar snart ha intagit sin 8A-form och då kan jag byta jobb ;)
    /H

    SvaraRadera